lördag 28 augusti 2010

Underbart!

Inte nog med att jag har handlat så mycket fint idag, jag har även träffat de finaste med! Susanne, Elliot, Ann-Sofie, Tobbe, Angélica, pappa, Malin, Charlie, Johan och Istvan.
Vaknade upp jämte Ann-Sofie och kände att det här blir en bra dag! :) Senare ska Angélica och jag in till pappa och hämta en TV som jag ska få, sen ska vi måla naglarna, lägga ansiktsmask, tända lite ljus och kura upp oss i soffan till en film. Jag älskar livet vissa dagar! :)

Jag kan berätta redan nu vad det är för speciellt med det där nagellacket, för den som vill veta. Grafitti heter det, från Isadora I think?
Om man lägger ett vanligt täckande lack först, och låter det torka. Så lägger man på ett lager grafitti-lack. Då spricker det naturligt, och blir som små sprickor i nagellacket! Skithäftigt verkligen, och jag vet att det fungerar för Ann-Sofie hade såna naglar igår. Jag frågade vart hon hade varit och manikerat dom, men hon sa att hon skulle visa en häftig grej - dvs grafitti-lacket. Jag är helt såld, alla vill väl ha snyggt målade naglar? Palla lägga ner energi och tid på att sitta och pilla med de små detaljerna själv, limma och dona. Här har ni ett lack som gör jobbet åt dig! Ska ta bild och lägga ut sen, för det är svincoolt! :) Tjejen i butiken flög fram när Ann-Sofie skulle visa mej, hon hade själv ett sånt lack på. Och hon var bara tvungen att berätta hur bra det är och vad coolt och enkelt det är! Så detta ska testas ikväll. :)

Ser ni? Svincoolt! Buy it! :) Bild lånad från Google.

Inga kommentarer: