söndag 15 augusti 2010

Söndagsmys!

Min fina Angélica.

Vi har legat på latsidan hela dagen idag, Bernbo och jag. Skönt. Men så fort han åkt hem tog jag tag i det och började tvätta och tok-städa!
Har lovat min finaste Angélica att jag ska skeda med henne ikväll, så det löftet får jag hålla! ;) Vi ska krypa ner i min soffa och gosa framför en film. Söndagsmys när det är som bäst! :)

Dags att jobba imorgon igen, alltså. Ingen ledighet förrens till jul, om man har tur. ;)
Faktum är att det ska bli ganska skönt att komma in i vardagen igen, lite rutiner. (En person med ADHD-light trivs med rutiner. ;)) Sista semesterveckan nu har jag inte gjort mycket alls, utan bara tagit det lugnt och träffat alla mina finaste så mycket jag har kunnat! Och det har jag behövt, tror jag. Inte fara och flänga, utan ta det lugnt med de bästa.
Jag har ju saknat de bästa på jobbet med. Det ska bli en ren fröjd att få pussas och kramas med Susanne igen, varje dag. Det har jag saknat!

Inga kommentarer: