måndag 16 augusti 2010

Jag är jävligt irriterande!

Jag fattar inte vad det är för jävla grej jag har börjat med, men jag kan inte sluta! Det är som ett ticks, jag kan inte låta bli!
Numera, på senare tid - så tilltalar jag alltid folk med för och efternamn! Oavsett om det är att jag bara vill säga en obetydlig sak, eller om jag vill ha uppmärksamhet - det spelar ingen roll! Jag gör det jämnt!
Typ : Tobias Bernbo, kan du räcka mej min mobil?
Typ : Angélica Persson, film hos mej ikväll?
Ser ni..
Typ : Hej Jennie Andersson, vad blir det för mat?
Typ : Mikael Lindberg, varför svarar du inte när man ringer dej?!
I alla lägen. Jag måste sluta med det, det är fan irriterande. Det tycker till och med jag själv. Särskilt till folk som har dubbel-efternamn, som jag. Då blir det extra irriterande. Samtidigt som jag skriver detta inlägget så gjorde jag precis tickset mot en tjej på jobbet, via MSN. Hon har dubbel-efternamn. Precis som jag.
Nae, detta måste sluta. Det är faktiskt jävligt irriterande! ;)

Inga kommentarer: