onsdag 25 augusti 2010

Guardian angel!

Bild lånad från Google.

Perfekta hårdagar hela veckan hittils, och ingen blir så glad som jag då! Ligger håret bra så är chansen för ett gott humör större!
Trots bra hårdag idag har jag haft ett knepigt humör. Bägaren har varit halvfull hela dagen, kan man väl kanske säga.
I alla fall - försökte klura ut vad det kan vara som gör att jag har haft bra hårdagar eftersom jag har varit ute tidigt på morgonen i fuktig luft, världens blåst och även lite duggregn utan att håret blivit lockigt. I vanliga fall räcker det med den lilla sträckan ner till tåget för att jag ska bli flygig/lockig i håret.
Men jag har köpt ett plattningsskydd, ett spray från got2be. "Guardian angel" heter den! Har vanlig hårlotion av samma märke som jag gillar, men denna med plattningsskydd upp till 220 grader har jag börjat med. Kan det vara det som gör att håret "håller" längre?
Nånting är det, och jag måste ta reda på vad det är! :) Om det beror på sprayet så är jag mycket nöjd! :)

Inga kommentarer: