fredag 23 juli 2010

Våt ängsmark.


Jobbat klart för denna veckan! Har blivit många skratt emellan samtalen idag, så låg nivå!
Jag och mina Ronneby-flickor har konstaterat att ordet "fitta" används alltid med negativ ton, det har alltid en negativ innebörd! Men vi har kommit överens om att vi ska göra det positivt, eftersom betydelsen är nånting fint, inte nånting fult!
Så idag har jag och mina fittor haft fredagsmys med chips, cola och sockerärter!
- Hej, min lilla fitta!
- Naw, vad söt du är..
Ungefär så har det låtit idag. :)

Fitta = våt ängsmark.
Kuk = Liten utväxt.
Säger väl en del, eller? :)

Betalat alla räkningar med, det blev en del denna månaden. Fast det blev en ganska hyfsad peng kvar på kontot, så jag överlever nog! ;)

Jag har lovat bort både mej och min kropp till Ase nästa helg. Vi ska till Mantorp. Och jag, som inte har ens ett gram intresse av bilar eller racing (jag kan nästan säga att jag är motsatsen, jag gillar inte bilar alls) tycker väl kanske att det är onödigt att lägga så mycket pengar på både inträde, biljetter, sittplats och boende. Men enligt Ase så är det så mycket mer än bilar och racing, det är tydligen jättekul där! Och jag kan inte minnas en endaste gång jag har haft tråkigt ihop med henne, i kombination med alkohol framförallt - så jag ser faktiskt fram emot detta! Ganska mycket. Inte bilarna, och inte racingen.. Utan att komma iväg en helg, dricka hur mycket öl jag vill, och umgås med en av de allra finaste! Kanske finns det ett litet shoppingcenter i närheten som jag kanske kan få besöka, så har jag fått ut lite mer än bara bilar? ;)

Inga kommentarer: