fredag 23 juli 2010

Hittade ett gammalt inlägg om svininfluensan.. :)

Läste igenom ett par gamla inlägg från förra året. (Har tråkigt i väntan på Jennie, jag ska snart ta mej en lur.. Snart..)
Egentligen skulle man tagit sej ro att läsa igenom allt man nånsin har skrivit, för att kolla skillnaden från då och nu. Men det pallar man ju inte. Jag läser knappt aldrig det jag skriver, vet knappt vad jag skriver ens. :)

Men i alla fall - det jag skulle komma till var att det inlägget jag fastnade på (de inläggen, det var en hel del om det ämnet) var det om svininfluensan. Vilken jävla hysteri! För ingenting? Vad hände egentligen med svininfluensan - sjukdomen som skulle utrota halva världen?

1 kommentar:

Elina sa...

Ne, han har alltid varit så smal..Men han har lite mer mogna kläder nu..Förr va det ju riktigt baggy clothes så då såg man ju inte alltid att han va så smal.

Ja, visst passade han i det..Han är fin =) Han har ett speciellt utseende, men me love =) <3

Ja, köp en HTC, så kan vi leka med varandras om vi har behov av det ;)