söndag 18 juli 2010

Benjamin Button!

Man märker att smågrabbarna börjar bli stora nu.. Igår på Abbes kalas hörde vi att Linus sa till Albin : Du kan inte göra så med ballongen, Albin, den kommer smälla!
Det går ett par sekunder, sen säger han : Albin, den kommer smälla!
Efter en liten stund hör man en jättesmäll! Linus säger, blixtsnabbt : Vad var det jag sa? :) Sötungar.

Tobbe och jag gosade upp oss i soffan igår med film och donken. :)
Och så fort han åkt idag gick jag upp till Jennie, vi hyrde film, handlade frukt, Ben&Jerrys och cola och slängde oss i soffan. Slappardag. :)

Benjamin Button. Det måste vara något fel på mej. Jag förstod inte alls vad det var som var så bra med den filmen! Den var inte direkt dålig, men ganska långtråkig! Jag har hört så mycket bra om den, att den ska vara så bra! Både jag och Jennie råkade somna en bit in i filmen, vet inte om vi kanske missade nånting viktigt där.. Plus att vi är experter på att snicksnacka oss igenom varenda film vi ser.
Men ändå. Inte bra, men inte dålig. Okej.

Inga kommentarer: