måndag 19 juli 2010

Är sommaren på väg bort?

Det var värst så trött jag är idag! Det var jag igår med, somnade ovaggat - utan ljud och utan ljus. Vet inte vad som hände, jag som aldrig kan sova när det är tyst?

Och så vet jag inte varför, vill inte låta pessimistisk eller så nu, men det känns som att sommaren är på väg bort.. Luften ikväll i stan (klockan var ändå bara typ 20) var liksom kall. Inget kul. Jag vill ha en lång sommar, jättelång! Så jag håller tummarna för att kvällens kalla luft var en engångsföreteelse.

Sen det här med ny telefon. Ska jag köpa en ny eller vadå? Jag är nöjd med min rosa, fina touchwiz, den är jättefin! Och så är jag ju (i smyg) lite smått motståndare till iPhone, och röstar mer för HTC. Men när man väl har en Iphone i handen så känns det så rätt! (Jag kommer ju få äta upp allt mitt skitsnack om Iphone, om jag nu skulle köpa en..)
Inte dags att förnya mitt abomenang än på länge, typ ett helt år kvar.. Men jag kan köpa en ny kontant? Är detta bara för att jag är ha-galen och uttråkad?
Som sagt - inga som helst fel på min telefon jag har nu, liksom..

Inga kommentarer: