måndag 21 juni 2010

We no speak americano.

Sommarplåga! Tackar vi Christoffer för.


Förra året gick Svennebanan varm, och så Dekadansen. Eller var det förra sommaren? Verkligen? Jo, det måste det ha vart.. Skit samma, Dekadansen är fortfarande het! Och så har vi maskinen. Som vi återigen har Christoffer att tacka för. :)

Och så har vi lite Gaga i listan..


Gaga, of course.. Älskar denna låten! Lite bättre live, men men.. ;) (Bara för att jag gillar att säga så, klämmer in det här och var väldigt ofta ;))
Jag bara måste se henne igen. Typ i november? Lätt. :)

Och så Wavin flag..


Fan, den låten ger mej lite lätt gåshud och lycka sprider sej genom hela min kropp!
Ska försöka behärska mej så att jag inte tjatar ut den, som med alla andra låtar som jag fastnar för.. Ska göra mitt yttersta. Ska jag. :)

Inga kommentarer: