tisdag 29 juni 2010

Videon som får mej att undra.. :)

Kalla mej gärna galen, men efter denna videon (lånad från Aftonbladet) så börjar jag tveka på om Michael Jackson verkligen är död eller inte.
Vad vet jag? Men efter denna videon är jag inte så säker på om han verkligen är död. Jag vet ju att såna här rykten ALLTID uppstår efter någon känd persons död, men kolla och framförallt LYSSNA på den brännskadade killen!
Man kan ju i alla fall konstatera att den brännskadade människan i filmen här inte är samma brännskadade människa på bilden, det är ju ett som är säkert! Men huruvida det är Michael Jackson som klätt ut sej eller inte, det vågar jag inte ge mej in på.
Först tyckte jag att det var lite långsökt alltihop, men när man tittar noga så fattar man att personen som upptäckt allt detta är skarp, det är såna smådetaljer som man måste kolla ganska noga för att se. Inget man hade lagt märke till vid första anblicken, direkt.. Eller jo, kanske om man är fanatisk? Som sagt - vad vet jag?
Filmen får i alla fall mej att fundera en gång till.. :) Titta själva.



Lånad från Aftonbladet.

Inga kommentarer: