onsdag 30 juni 2010

Seeeemester!

Legat på utebadet med mamma, Isaac och deras grannar ett par timmar idag, men det känns inte som att jag fått nån färg alls pga alla molnen idag. Fast å andra sidan har inte mitt röda lagt sej riktigt, så färg har jag ju ändå.. ;)

Efter blev det grill och finkel hos pappa och Malin. Mysigt!
Det var då Ale kom med en fin t-shirt till mej. Såna småsaker gör mej så innerligt glad, hon trodde jag skulle börja gapskratta och tycka att det var löjligt. Men jag blev skitglad. SEN skrattade jag! :)

Imorgon blir det utebadet igen med mamsen, Tobbe, Isse och förmodligen grannarna. :) Volleyboll, stek och lite kaffe i solen. Detta gillar jag, fint väder på semestern.. :)

Och för er information : Eclipse var fantastisk! Helt underbar, det känns som sagt som om man har väntat i evigheter på att få se den, och det var värt väntan. Har sagt det innan, men jag säger det gärna igen : fy fan vilken vacker saga! Romeo och Julia är ju liksom pfft, jämfört!
Går det som jag vill ska jag se Eclipse på tisdag igen. ;)

1 kommentar:

Elle sa...

jag ska ÄNTLIHEN se den idag=) <3