onsdag 23 juni 2010

Mys!

Igår gick jag, P och Ase till pappa och Charlie för att fika och krama bebisen. Nu när pappa bor i stan passar jag på så fort jag är där inne! Han växer fort, Charlie..

Efter det vidare till Stars and Stripes med brudarna. Mysigt som tusan! Varm sommarkväll.. Fick nöja mej med kaffe eftersom jag skulle upp en hel timme tidigare än vanligt! :)
Samma imorgon. Så ikväll måste jag lägga mej i tid. Inatt somnade jag kring halv ett, och så upp kvart över fem. Inte så smart, kanske..
Susanne hade förberett med en halvliter Red bull till mej, så det har gått bra. ;)

Imorgon är det Lövmarknad. Jag jobbar till halv fem, sen går jag en sväng med Tobbe på marknaden och sen blir det en och annan öl på Stars med Ale, Jojo och Palle. Det ser jag fram emot! Nu hoppas jag verkligen att det blir av också..

Måste gå en liten sväng på Lövmarknaden, eller lövet som vi kallar det! ;) Det har ju alltid, sen man var liten, varit lite av årets höjdpunkt! Jag har alltid älskat det!
När man sen blev liiite äldre och bara lyssnade på konstig musik (som typ inte gick att få tag på) så hittade man alltid skivor på lövet!
Nu är det mest mysigt att bara driva omkring där ett par timmar. Äta lite langos, lite körsbär och kanske ta en öl eller två. :)
Mys..

Inga kommentarer: