lördag 26 juni 2010

Midsommarafton!

För att du är det finaste i världen!

Denna midsommarn har varit en av de absolut bästa! Jag vill ju inte ut på Öland och sån skit, som de flesta andra, utan jag är helnöjd om jag får vara i hemma-miljö. Gärna i en hemma-miljö där jag faktiskt känner mej hemma i, vilket jag gör hos The Bernbos. :)
Vi korkade upp ganska tidigt, gick ut i skogen och fixade ris till att klä stolpen. Sen gick jag och Tobbe ut i skogen i säkert en timme för att plocka blommor till en krans.
Benen ser hemska ut efter den skogspromenaden, har rivmärken överallt! :)

Kubb, öl, vin, grillat, kubb, vin.. Skitmysigt alltihop! Vi var väl 15 personer eller nåt som drog igång kubb-turnering mitt i natten med, när man inte såg ett skvatt! Det var lite riskabelt, rätt som det är kom det en kubb-pinne flygandes så man fick ducka fort som fan! ;) Men kul var det!
Tackar Bernboarna och de andra som var där för en trevlig afton! :)

Har nyss kommit hem från frukost hos Tobbes mormor.
Ikväll blir det Kina-buffé med Tobbe, Tobbes mamma, Simon och Malin. Mys. :)
Nu : Duschen och lite Gaga! :)

Inga kommentarer: