fredag 25 juni 2010

Lätt gårdagens bästa, Alexandra! :)

Min syster är det sötaste som gått i ett par skor! :)
När vi satt och ölade igår så spelade ju som bekant Danmark mot Japan. Och givetvis var majoriteten på Danmarks sida, logiskt.
Så kom det fram en dansk till oss och delade ut danska flaggor.
Alexandra : Är detta danska flaggan?
Dansken : Ja!
Alexandra : Asså, jag är svensk..
Dansken : Ja, men ni hejar väl på grannlaget?
Alexandra : Jag är SVENSK!
Dansken : Jo, men ni är ju inte ens med..
Alexandra : Va?
Dansken : Ta nu en flagga och visa att ni hejar på grannlaget!
Alexandra : Alltså, jag fattar ingenting..

:) Haha! Lätt gårdagens bästa. Tack tjejer för en trevlig kväll! :)
Lövmarknaden erbjöd inte mycket mer än langos, haha. Man har gått och blivit "vuxen". Men Gina reade för fullt, så där shoppade jag ett par byxor, en klänning och massa smycken. Simon, Daniel och Tobbe skrattade åt mej. Dels för att min "snabbrunda" på Gina inte var en snabb runda, och dels för att Simon tyckte jag såg så sönderstressad ut där inne när jag slet och drog i alla kläder.
Simon : Lugna ner dej, för fan!
Jag : Va?
Tobbe : Alltså, hon är alltid sån här när hon shoppar..
Simon och Daniel : Jahaaa..
:)

Inga kommentarer: