torsdag 17 juni 2010

Hemma.

Isaac var superduktig, jag är så stolt över honom! Mest för att han vågade ställa sej inför så många människor och göra gitarr-debut, samtidigt som han sjöng! Blev faktiskt tårögd..
Hans skola är dessutom alltid så ambitiösa, det är inga "vanliga" avslutningar eller uppvisningar - de slår alltid på stort, och det gillar jag! Dels för att det är så mycket roligare att vara publik på något som inte tillhör det vanliga, och dels för att alla barnen är så delaktiga i allt de gör.

Blev som sagt öl efteråt. Hade behövt ett tiotal, egentligen.. Men det får bli en annan dag, ska upp imorgon. Vi får dessutom ta en omväg till jobbet numera eftersom fiskmåsarna (som troligtvis lagt ägg och ser oss människor som hot) attackerar oss när vi går det vanliga hållet. Vad skulle jag ta deras ungjävlar för, liksom? Jag hatar dom, jag vill inte ha dom!

Inga kommentarer: