måndag 14 juni 2010

Gala!

Det här med att gå på gala/invigning skulle jag kunna göra varenda kväll. Eller nästan, i alla fall. Mingla med ett glas skumpa i handen, jordgubbar, buffé, film, en och annan kändis och uppklädda människor.
Ikväll var jag Ases plus one. Och jag gillade det! Invigning av nya biografen. Och vilken jävla biograf vi har! Den är fin, fin FIN nu. Jag gillar det!
Den lilla svarta, och så guldskorna.. Jag tar varje tillfälle som ges att använda dom, eftersom jag inte gärna använder dom till vardags. Man kan använda dom till vardags, men jag gör inte det.

Sängen, och lite vänner så somnar jag gott.
Ase, hennes pappa och hennes lillebror har pratat i mej att de ska lura med mej till Mantorp i sommar. Bilar? Jag gillar inte ens bilar! Men de pratar om att det är sommar, man kan dricka öl mitt på dagen, och umgås.. Så vi får se. Den som lever får se. :)

Nu, natti! :)

Inga kommentarer: