måndag 28 juni 2010

Eclipse-premiär!! :)

Eclipse-premiär imorgonkväll/natt då!
Jag är som ett barn på julafton inför detta.. Som jag har väntat! :) Twilight och New moon fortsätter äntligen på film, och jag är helt extas över att den äntligen kommer! Känns som att man har väntat i en evighet..
Det som känns speciellt kul är ju att vi ska gå imorgon, natten till den 30.. Och vi är ett fint gäng som ska gå med, kommer bli kalas! :)
Susanne är lite rädd att vi kommer bli besvikna för att vi läst böckerna denna gången, det hade vi ju inte innan Twilight. Men jag är inte orolig, inte ett dugg! :)
Jag har dessutom bara läst trean, fyran och halva ettan, för jag har inte orkat läsa på ett tag trots att den är tok-bra!
Nej, besviken är nog det sista jag kommer bli!
Ska ha Lollo här över natten med, myspys! :)

1 kommentar:

Elina sa...

Jag längtar med..Vi ska se den på tors, enda dagen jag kunde =)