söndag 27 juni 2010

Bränd.

Solen har tagit stenhårt på mej idag!
Vi har legat på playan hela dagen, lyssnat på musik, druckit kaffe, ätit glass, badat och pratat skit. ;)
Sen blev det grillat.
Min hud gör ont.

Har hälsat på Abbe, blev så sugen..
Och Johan, som snart åker iväg till Ungern, på onsdag närmare bestämt. Var inne och pratade lite och pussade på hans kind, om vi inte ses mer tills han åker.

Nu ska jag ner och slänga in tvätten i tumlaren, sen duscha iskallt och hälla upp ett glas iskallt cola. Sen Top model tills det är dags för sängen.

Vet ni vad som gör mej lycklig? Det nästan pirrar i muffen när jag tänker på det.. ;) Denna veckan som kommer jobbar jag bara måndag och tisdag, sen är jag leeeedig i fem dagar! ;) Och jag har massa kul inplanerat!
Sen jobbar jag måndag, tisdag igen - sen ledig fem dagar.. Och veckan på igen. ;) Aaah!

Inga kommentarer: