söndag 30 maj 2010

Trevligt var ordet!

Hujedamej!
Fy fan vad glad jag är att min mamma är som hon är! Idag kommer mamma till OSS, så jag ska dra på mej lite kläder och gå upp till Alexandra om en stund.
Jag är jätteglad att jag slipper gå ut mer än nödvändigt idag.
Äh, så farligt är det inte. :) Är lite illamående och trött bara. Var sådär mysigt full igår, men när det är någon annan som inte mår så bra och knappt kan stå själv så nyktrar man till ganska snabbt och går från ansvarslös till ansvarsfull - på två minuter! :)
Det var en trevlig fest, det var det. :)
Fattar inte varför folk alltid envisas med att dra upp diskussioner med mej, särskilt inte med alkohol i kroppen. Men det är väl det de vet, att det trissar upp mej.
Trevligt var ordet!
Nu ska jag pilla i mej lite kaffe, och en alvedon. Pizza sen? Tobbe - kan du köpa nåt gott till mej på vägen, typ chips och cola? ;)

Inga kommentarer: