tisdag 25 maj 2010

SATAN.

Jag vet faktiskt inte vad jag gör för att förtjäna intrång på min dator! (Eller hur man nu ska uttrycka det..)
Jag trivs inte alls med det! Det är likadant med småkryp som tar sej in i min lägenhet. Jag har inte sagt att ni är välkomna, varför kommer ni hem till mej för?
Gå hem till någon annan, där ni är älskade. Här är ni högt hatade - både Trojaner och småkryp.

Nu lägger jag mej. Och tittar på DH.
Blir antingen en ny rensning på datorn i helgen, eller ett skott i foten. Det är pest eller kolera, känner jag.
Nån som vill ha en dator? En egentligen väldigt fin, söt och fungerande dator? Laptop - bra skick, om man tar bort virusen då. Nån som vill ha den? HA, alltså - inte köpa.
Blir vi inte sams innan helgen så är det ungefär så det kommer gå till.
So long.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, lägg över det du vill ha sparat på en annan hårddisk eller skivor, o installera om hela datorn? Då försvinner dina inkräktare ju! Har du virus-skydd?