onsdag 26 maj 2010

Check!

Betala räkningarna - check!
Satt över en liten peng på sparkontot av det jag lånat. ;)
Fasen vad bra jag har det, egentligen!

Ska nog ringa Stephy denna månaden och be henne fixa mitt hår. Det är bara hon som har i mitt hår att göra. Jag har alltid saker att gnälla på/klaga över/peka på när andra ger sej på att försöka klippa, slinga eller färga mitt hår. Men när Stephanie gör det blir jag alltid nöjd. Med en gång! Och jag håller mej nöjd. Denna gången ska jag våga klippa det liiite, liiite kortare där bak än sist! ;) Ska jag slinga med? Eller? Jaa.. Det var längesen.. Dessutom är jag så glad att jag inte färgar mitt hår längre! Mycket finare och enklare att slänga in lite slingor då.
Blir nog ett frisörbesök. Och så snackar Ase om shopping i Kalmar. Om inte denna månaden, så nästa! :) Lovely!

Det finns ingenting jag inte älskar med denna bilden! :) Isaac och Bisse i Bulgarien.

Inga kommentarer: