tisdag 27 april 2010

Uppe med tuppen!

Jag steg upp med tuppen (Tobbe) idag, när hans klocka ringde klockan 04.50. De hade inventering på jobbet, och jag såg ingen anledning att ligga kvar i sängen (varför, undrar jag nu) så jag steg upp, burrade upp mej i soffan med täcke, kudde, Vänner och kaffe.
Och sen dess har jag varit vaken. Jag har märkt en lite flummig sida av mej själv idag, och den stora frågan är om jag orkar hålla ögonen öppna till Desperate Housewives. ;)

Ni vet, mitt mobilabonemang går ju inte ut förrens 2011, nån gång. Och det har ju retat mej lite. Inte för att jag inte tycker om min mobil, för det gör jag - jag älskar min mobil! Det är bara det att jag är ute efter en liten uppdatering, jag är sån - jag vill gärna inte fastna utan jag vill förnya! Samtidigt har jag lite svårt att göra slut med min fina rosa Samsung. Jag har funderat på att så småningom (eventuellt) köpa en iPhone längre fram, men det vill jag inte ha just nu. Tydligen ska man satsta på HTC, och inte iPhone.
Och så idag fick jag erbjudande om att köpa en sån Samsung jag har, fast modellen nyare och svart - för 500:- av världens finaste Jennie K. :) Som sagt, en liten uppdatering på den jag redan har. Och nej, jag kommer inte göra mej av med den jag har, jag ska SKIFTA när jag är trött på den rosa tar jag den svarta och tvärtom. Om den tar mitt kort, vill säga. Det återstår att se. :)

Nu ska jag ta tag i städeriet här hemma, och sen ordagrannt slänga mej i soffan!

Inga kommentarer: