torsdag 22 april 2010

Köttsår.

Ni ska se det köttsåret min häl ligger inne med. Det smärtar att pumpssäsongen har startat! Men det är bara till att bita ihop, plåstra och gå vidare! :)
Fasar lite för duschen ikväll, dock.. Det lär ju inte vara en högre form av njutning (som Johan hade uttryckt det) att hälla varmvatten på ett öppet sår direkt.
Två plåster plåstrade uppepå varandra hade blött igenom, det säger allt. :)

Ringde mamma angående det här med Red bull. Hon skrattade först, sen sa hon det jag visste : "Om tio år kommer du älska en sån kommentar.." Säger hon som fortfarande får visa leg när hon (typ en gång var tredje år) går in på bolaget, och det HAR hänt att hon fått visa leg när hon ska köpa cigg. ;) Fina mamma.. Om jag nu ska se ung ut, så vill jag se ut som du när jag väl blir stor. :) Och hittils ser det lovande ut, tydligen är jag väldigt lik min mamma.

Nu får det vara nog med puckon denna veckan!

Inga kommentarer: