söndag 18 april 2010

Killing high heels.

Gårdagen var skittrevlig med undantag för bråkstakar. Det är aldrig bra med bråkstakar särskilt inte när jag har druckit, för jag är inte den som är den - jag bråkar tillbaka!
Men i alla fall, vi åt middag på Nivå och det var jättemysigt. Sen hem till Galgamarken, svidade om till klänning och bytte ut mina fina röda pumps mot de guldiga. ;)
Så umgicks vi och drack lite, och sen Harrys. :)
Alla tyckte Harrys var dåligt, men jag tycker faktiskt att det var ett bra ställe. Det är ju hur stort som helst, lätt att tappa bort varandra i det stora havet människor.

Tobias ligger och sover med solen i ansiktet. Så söt, så söt.. :)
Och jag funderar på att ringa mamma, så att jag kommer iväg snart så vi kan baka idag. :)

Mina fötter är helt misshandlade av de höga klackarna, och jag har både ONT i fötterna och världens skoskav.
Är det värt det? Ja. :)

Inga kommentarer: