onsdag 17 mars 2010

Palla bli 23 liksom!



Blir till att åka och handla kakor och skit tills söndag. Känns som att jag får ta vara på chansen nu när jag ändå har skjuts, i helgen lär jag ju inte hinna liksom..
Det ska handlas skit till tårtan, kakor, saft, kaffe och annat skit.
Bara för att man fyller år. Jag vill inte fylla år. Men jag vill heller inte dö. *Peppar peppar* Jag hade gillat att få presenter, fika och mysa med mina finaste UTAN att fylla år - jag tyckte att 21 var alldeles lagom innan.
Nu säger jag härmed
: från och med nu är jag 22, och jag kommer att vara 22 ett jävla bra tag till om någon frågar, även att jag blir 23 på måndag!
22 är en jävligt bra ålder. Vi stannar där.

1 kommentar:

Jennie sa...

Man får stanna där om man vill ! :) jadu , tanken hade slagit mig också att jag kunde sno hans dator , och det är precis vad jag gjort också ! :D Haha . Jag ska köpa den av hponom tror jag , fast måste bara testa och se om jag trivs med den ! :D men den verkar go som fan änsålänge ,haha har haft den i 2 timmar eller nått .. haha