söndag 21 mars 2010

Natti natti!

Kanske skulle sova lite. Jag har ställt klockan på åtta imorgon, så att jag hinner damma, dammsuga, städa och slänga ihop en tårta. Tårtan får Tobbe hjälpa mej med, för tiden kommer vara knapp har jag en känsla av. Mamma säger att dom kommer "kring 12", och med det menar hon att hon kör hemifrån typ elva, om jag känner henne rätt. :)
Så jag ska försöka vara klar tills halv 12 i alla fall. Inte för att mitt hem är särsklit ostädat nu, men jag vill ha det städat när det kommer folk. Städat ordentligt. :)

Förresten! Nya H&M-katalogen har en massa fint att erbjuda damen, så jag ska sätta mej ner någon dag och skriva ihop en lista på vad jag ska ha. Massa fint verkligen!

Nej, nu ska jag nog krypa ner med tredje Twilight-boken. Jag har tagit det (o)kloka beslutet att vänta med att läsa ettan och tvåan eftersom jag sett dom på film, och gå direkt på trean. Av ren nyfikenhet, inget annat. Jag ska läsa resten med, men en annan gång. :)

Inga kommentarer: