onsdag 24 mars 2010

Katalog-shopping!


Imorgon har jag "sovmorgon" till klockan sju. Kvart över, för att vara exakt.
Sen ska jag tvätta, och åka med Johan och Isse och handla lite gott till fredagsmyset på jobbet på fredag! Jag gillar vår lilla tradition starkt! :) Nackdelen är att det alltid blir så satans mycket av allt, vi har liksom lite svårt att hålla oss till att lagom är bäst.

Idag när jag kom till jobbet så satt det en liten luden, gul kyckling på min dataskärm. Den har huvudet på sned, en liten bitchkyckling. Jättesöt! Det var A-M som hade varit i farten och påskat till det lite. Emma fick en som putar med stjärten och Lisas lilla kyckling satt ner.
Min kyckling ska få sitta där, typ alltid. Den är jättesöt! :)

Nu ska jag nog slänga över en peng på sparkontot, sen ska jag sätta mej och kryssa i en lista på vad jag ska ha i H&M-katalogen.
Det är mycket, även denna gången.. :)

Inga kommentarer: