lördag 27 mars 2010

Hemma!

Gud, vilken shoppingdag! Jag är mer än nöjd! Inga skor inhandlade, men en jävla massa annat! :)
Två tröjor med rynkade ärmar - verkar mer eller mindre ha kommit in i en period där jag känner att det här med rynkade ärmar/axlar är typ det snyggaste jag vet!
Ett blommigt linne. En lång skjorta. En svinsnygg blommig klänning/tunika. Smycken. Mitt efterlängtade blåa nagellack. BOKEN, jag höll på att glömma att nämna boken! :) Det var ju det absolut första jag köpte!

När jag vi kom hem till mamma ägnade jag och Isaac oss till att spela lite spel, dricka kaffe och prata, medans vi väntade på att mamma och dom skulle trilla in. Sen kom Fiona hem, och vi fortsatte spela spel, dricka kaffe och prata. Hon hade köpt med sej franska Vogue till storasyster, hur glad blev jag då tro? :) MYCKET glad! :)

Nu ska jag dansa vidare, ta ett glas rött och eventuellt få lite ordning i garderoben.
På återseende!

Inga kommentarer: