tisdag 23 februari 2010

You know you love me.

Bra att jag har världens sämsta temprament! Och bra att Johans temprament ligger precis steget efter mitt - bra att vi tvättar ihop! ;)
Njae, så farligt är det inte. Vi kan faktiskt skratta lite också, emellanåt.

Kaffe, nikotin och Gossip nu - tills tvätthelvetet är klart!
Elina, förresten - du har helt rätt i allt du sagt hittils, jag har ändå inte ens kommit så långt att jag egentligen skulle kunna uttala mej.
Men jag börjar nog fatta lite smått vad du menar när du säger att det kommer hända saker som gör att jag kommer att tappa intresset mer och mer för Dan. Mina känslor har redan svalnat lite, känner jag. ;)
Är väl fortfarande lite ledsen över hela "göra-slut-grejen", det är klart att det gör lite ont, det går inte över på en natt om man säger så.. ;) Men jag kan hantera det nu, det har börjat sjunka in!
Nu är jag mer exalterad över att Queen S har tagit tillbaka kronan! ;)

1 kommentar:

elle sa...

Ja, o det komer hända mkt mer =)
Snart kommer du bli lite mer inlove i chuck ist!! Bidde jag iaf..=) bad boy liksom..

Gaga är ett geni!! Så bäst..Nu tror jag din kära Brittan fått konkurrens ;)