måndag 15 februari 2010

Trevlig överraskning!

Charlie, Charlie, Charlie..

Vi fick en trevlig överraskning ikväll - pappa och Malin kom förbi med Antoni, eller Charlie som vi föredrar att kalla honom! :) Och som vi kelade.. :) Vi har dansat med honom, pussat honom, gosat honom..
Han bara ligger där i famnen och är sådär underbar medans vi dansar omkring med honom. Ibland skriker han. Barn gör det ibland. ;) Sen går han från arg till superglad, på en sekund!
Och säga vad man vill, men ungen är så söt att man inte kan sluta titta på honom! :)

Nu är det snart dags för sängen för mej och Alexandra. Ingen är gladare än jag att jag har nattsällskap i ytterligare två hela nätter!
Jag och Tobbe tittade nämligen på Ghost hunters igår, och är det nåt man blir rädd för så är det det! Ingen skräckfilm i världen kan mäta sej med såna program, för det är sånt jag verkligen tror på, och faktiskt är rädd för!
Och ja, jag tror att just Ghost hunters är på riktigt, jag gör faktiskt det. Och ja, jag tror även att Jerry Springer är på riktigt, så.. ;)
Gårdagens avsnitt av Ghost hunters skrämde i vilket fall som helst lite vettet ur mej! Så just för tillfället känns det som att jag aldrig någonsin kommer att kunna sova ensam, men det lägger sej väl.. Så småningom! ;) Annars får Tobbe pallra sej hit. Vänligt men bestämt. :)

1 kommentar:

elina sa...

Helt gudomligt söt alltså =)

0708 -89 nr har jag!!

Ja, alltså chuck är ju inte den snyggaste av dem utseendemässigt men hans attityd - mmmmm, mums =)
Dan är både supersnygg och go attityd..Nate är bara snygg =)