söndag 14 februari 2010

Pyjamasparty! :)

Pyjamaspartyt pågick väldigt länge igår, haha. Jag kan inte fatta att jag orkade hålla mej vaken så länge som halv fyra!
Fast med energidryck, cola och kaffe kanske det inte är så konstigt ändå.. :)
The strangers var faktiskt ganska bra, och ganska otäck i stundens hetta! :) Vi kollade på två skräckisar och sen gick vi över till Top Model, säsong sex. Vi såg nästan igenom hela säsongen!

Vaknade vid nio imorse på Johans soffa, tog mitt täcke och kudde och gick upp en våning, hem till mej och min egen soffa. Satte på Gossip girl och här har jag legat sedan dess. Jag ljuger om jag säger att jag är pigg! ;)
Pappa ringde på dörren, med rosor till mej och min syster. Hur söt är han på en skala? Jättesöt! :)

Tobbe kommer sen för lite söndagsmys, så jag ska snart pallra mej upp och ge mej bort till affären för att handla lite smått.
Har redan handlat en liten nalle och choklad till honom. :)
Även
att jag tycker det är onödigt med alla hjärtans dag, jag gillar inte konceptet alls! Jag gillar inte tanken att man ska vara extra gullig en dag om året, jag tycker att det är trevligare om man är extra gullig spontant, inte samma dag som alla andra är det, bara för att man "ska" det.
Men lite choklad skadar ju faktiskt aldrig. :)

Inga kommentarer: