tisdag 9 februari 2010

"Nåt i kikarn".. Och så lite bilder!

Jag och syster.

Jag lovar, vi såg just världens sämsta film! :)
Har nog aldrig sett nåt så värdelöst! "Nåt i kikarn" hette den, svensk skitfilm. Vi såg trailern på den för en jävla massa år sen, Alexandra och jag. Alexandra låg hemma i maginfluensa, och jag hade slagit upp ögat och benet, ni vet.. Vi båda var så klena, låg och tyckte synd om varandra och oss själva, och så kom den trailern på TV.
Alexandra trotsade sin influensa och gick ner till macken (det är en bra bit) för att hyra skitfilmen, men de hade inte den.
Så vi har glömt den med tiden, men kom att tänka på den häromdagen så Alexandra köpte den. Vilken besvikelse! Men vi har haft mysigt i alla fall. :)

Såg här såg ögat ut fem minuter efter "olyckan".. ;) Ska nog vara glad att det gick så bra som det gick!

Efter filmen visade jag Alexandra ett par minuter av filmen som jag fick låna av Johans mamma i lördags, när Johan dansar som liten. Han tävlingsdansade och var världens bästa (enligt mej)! Och jag blir nästan gråtig, och pluttignuttig när jag ser honom dansa, så liten och söt. ;)


Johan och jag, Pride 2009. Me heart you.

Och så avrundar vi med den allra finaste, Tobbe. :) Love you!

Nu är det nog dags att sova. God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, trailern gjorde verkligen inte filmen rättvisa! Verkade så himla bra... Men aja, nu har vi sett den i alla fall, det var mys! Johan kan det där med att svänga sina lurviga, jag tänker faktiskt bjuda upp honom för en liten sväng-om nästa gång vi ses :) Jag kan ju nästan också bugga.. Puss A:et

martin sa...

MEN JAG DÅ!!!???