tisdag 26 januari 2010

Maten är klar!

Pappa ringer till jobbet.
Frågar snällt om inte Alexandra och jag ville komma och gosa med Charlie och äta och så där ikväll när Alexandra slutat jobbet.
Jag har svårt att motstå honom när han är så söt, min pappa! ;)
"Kan ni inte komma ikväll? Kela Antoni? Äta lite middag, vill ni ha middag? Jag skulle vilja fotografera er tre också, får jag det?"
Söta pappa - du har begåvats med de tre snyggaste barnen i hela jävla världen, klart som fan att du får fotografera! :)

Själv har jag stått med lunch till våra matlådor fram tills nu.
Det blir fläskfilé. Klyftpotatis till Alexandra, kokta grönsaker till mej. Jag kör en sallads-trams-vecka.
Jag gör det ibland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad du är duktig, gott det låter! Tusen tack, du hade inte behövt laga mat bara till mig! men ja, vi ÄR snygga! Da-ah!? Puss A