måndag 25 januari 2010

Löning. Finally! :)

Elina - kan du inte förklara vad det är ni menar med "mer kärlek" i Twilight? Jag fattar inte, på riktigt. Hela filmen går ju ut på oändlig kärlek! Förklara! :)

Jag har varit och handlat. Mat.
Kul! Nää..
Idag ska jag laga en krämig pastasallad, med creme fraige (hur det nu stavas, kunde inte bry mej mindre), bacon, pasta och lite sån skit i. Ska bli spännande, det är Jennie (vem annars) som tipsat!

Ska betala lite räkningar med, så jag har det gjort.
Det lär inte svida så farligt denna månaden.. ;) En rätt bra lön och typ inga räkningar. :) Inte så dumt att "bara" vara 22 i alla fall.
:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fraische!

Elina sa...

Ok, först o främst..Inte mer kärlek i twilight, den handlar ju enbart om kärlek..utan new moon skulle innehålla mer kärlek..Vet ju att hela skiten bakom hela filmen är ju denna stora kärlek, men man saknar liksom att bella o edward visar denna kärlek '(de är ju ifrån varandra i princip hela filmen)..förstår du lite hur jag tänker =)

Söt du e med kaffebryggaren =) hihi..ungefär som första gången i mitt liv när jag skulle brygga kaffe ;) haha