lördag 23 januari 2010

Fredagsmys och lite lördagsmys.

Det blev massa mys igår! Vi gav upp klockan två ungefär. :)
Idag har vi bara slappat alla tre, Alexandra gav sej iväg vid 14-tiden och Jessica för nån timme sen. Jag ska ta tag i dammsugeriet innan det blir bio med Susanne ikväll.
Jag ska äntligen få se Avatar! :)
Jag vet att jag sa att jag skulle se den med Tobias, men han har dels redan sett den och dels så behöver jag och Susanne varandra idag. Så då slår vi massa flugor i en smäll och tar bio på vägen! :)
Tobbe och jag kan se den igen, för jag vet att jag kommer gilla den! :)

Min fina Marie var i tidningen idag, som studentmamman. Fint reportage, jag måste köpa hela tidningen senare idag.
Lillkillen på bilden är alltså Alvin, som jag är stolt fadder till och den stora fina pojken är William, världens finaste storebror till världens finaste lillebror. Världens finaste pojkar har dom, Marie och Andreas. Det är mycket att vara stolt över! :)

Nu ska jag ta tag i mitt hem här, Alexandra har snällt nog redan tagit disken så jag ska bara dammsuga lite. Känns alltid "mer okej" att återgå till soffläge när man avbrytit det och sett till att ha fått undan lite emellan. ;) Psyko, jag vet.

3 kommentarer:

martib sa...

du har förlite av mig tycker jag ;)

martin sa...

du har förlite om mig ;)

Anonym sa...

tack för helgen, sådant mys mår man bra av! :) Pus ale