tisdag 29 december 2009

Mobilproblem.

Idag kikade jag på hur lång bindningstid jag har på mitt mobilabonnemang. Tydligen går det inte ut förrens 2011-04-12!
Jag som trodde att jag band upp mej på 18 månader, det har jag gjort innan! Men tydligen har jag av någon anledning tagit 24.
Fattar ingenting, det känns ju kul!
Inte för det - jag älskar min fina, rosa snyggingmobil med touchscreen, MEN jag kanske hade velat byta liiiite tidigare än 2011 liksom.

Min fina rosa snyggingmobil.. :) Bild lånad från Google.

Ringde upp och frågade hur det låg till, om man kanske kan bryta det lite innan. Det skulle säkert inte vara några problem, tidigast dock oktober 2010. Så det är ett tag till.
Jag hade planer på att kanske byta i mars, april men det går ju inte nu.
Man kan bryta det - men då får man en slutfaktura, och det känns jävligt onödigt eftersom jag i fortsättningen ska ha samma operatör.

Jaja. Får väl bita i det sura äpplet.
Skulle det mot all förmodan vara så att jag vill byta det långt innan så gör jag det - men köper en mobil kontant och har kvar abonnemanget.

Gud, vilka bekymmer!
:)

Inga kommentarer: