fredag 25 december 2009

Julen, i korthet.

Julafton var supermysig, som vanligt! Ingen stress.. Det gillar jag. :)
Fick såklart massa fina paket, alla var faktiskt mer än nöjda! Jag fick massa till hemmet, det är nästan det roligaste att få. Det och kläder. ;) Fick en hel del kläder med, för den delen! Snygga kläder! Mamma är bra på det där, hon utgår väl lite från sej själv - det brukar funka i klädväg. ;)

Tro det eller ej, men jag fick heeela familjen att sätta ner röven på kvällen och titta på Twilight, världens bästa film!
Trodde aldrig att det skulle gå. Men nu är jag överbevisad - det är inte jag som är knäpp! Alla andra i familjen tokälskade den med, (Fiona har ju redan sett den hundra gånger, men de andra) och nu är de hooked på att se tvåan, NU! Isaac blev så extas att vi förmodligen ska se tvåan på bio, om den fortfarande går. :)

När jag kom hem i morse började jag plocka med allt jag har fått, och mitt hem fick ett litet lyft. Städade och slet ner alla julsaker, hängde upp mina gardiner och satte upp allt jag fick! Det blir fint som tusan! :)
Sen kom Johan. Vi har ju juldagen ihop, han och jag. Vi "firar jul" på vårt eget sätt. Inga paket. Men glass, film, mys, cola.. Som en vanlig dag, fast ändå inte! :)
Ikväll blir det nog att vi ser Rolling with the homie - Clueless! ;) Vi har alltid älskat den filmen.

Bilder får komma sen, nu ska vi hänga. :)
Puss.

Inga kommentarer: