onsdag 25 november 2009

Världens vackraste saga.

Bild lånad från Google.

Jag älskar sagor! Jag älskar fina sagor, hemska sagor, otäcka sagor, vackra sagor..
Twilight är en vacker saga. Jag skulle faktiskt säga att det är en av de finaste sagor jag har hört/sett!
Och ikväll har jag varit och sett New moon på bio. Var jag såld innan vet jag inte vad jag ska kalla mej nu. Jag är heeeeelt såld på denna saga!

Det är världens finaste kärlekssaga, utan tvekan! Romeo och Julia kan slänga sej i väggen!
Jag har faktiskt inte mycket mer att säga. Jag är helt såld, återigen. Nu har jag dessutom övertygat mej själv så pass att jag till och med ska läsa böckerna, för jag kan fan inte få nog!

Filmen är mystisk och underbar och innehåller inte bara världens finaste story, den innehåller världens finaste flicka och världens finaste pojke..
Världens finaste film? Jag tror det.. En av dom, lätt!

Herregud, killen glittrar i solen! :)
Edward - bit mej?

Bild lånad från Google.

2 kommentarer:

Elina sa...

Håller med =)

Anonym sa...

Den där svartvita bilden var sjkt vacker! :) Kul att du gillade filmen. Puss ale