tisdag 24 november 2009

Ursäkta dålig bloggning idag.

Ursäkta dålig bloggning! Jag har inga vidare bra bortförklaringar.
Har varit på föreläsning ikväll, och sen på middag. Jag känner mej såå viktig! ;)

New moon imorgon då.
Blev ju lite strul med våra biljetter som Ann-sofie bokade åt oss. Det visade sej igår att man var tvungen att hämta ut dom tre dagar innan visning. Och det hade vi inte gjort.. Så jag fick göra Marie inställd på att det inte skulle bli nån bio. Besvikna var ordet.
Men! Så blev jag på bra humör när jag fick SMS idag om att jag har ett paket att hämta ut, och extra glad blev jag när jag funderade vad det kan vara för paket. H&M såklart, det är enda stället jag har beställt nåt ifrån! JIMMY CHOO! :)
Och så en kort stund där efter fick jag SMS av Ann-sofie att hon hade två avbokningar, så det fanns två biljetter lediga till bion imorgon.
Taget! :)

Så, vi är tillbaka på banan igen.
Tack.

1 kommentar:

elle sa...

gott =) lägg upp en real life bild på skorna sen =) jag har med ett paket från hm att hämta ut men kommer inte ens ihåg vad jag beställt???