fredag 6 november 2009

Ullared-Mattiaz!



Alla såg väl Mattiaz Ullared häromdagen? Den där otroligt härliga och söta Mattiaz, som var där och shoppade loss med sin mamma har ju släppt en singel..
Rätta mej om jag har fel, men är inte killen på denna bilden samma kille?
Tyckte direkt att jag kände igen honom, och jag visste direkt vart ifrån. Stockholm Pride 2009. Vart annars? Givetvis kom han i närbild på min kamera. Jag kan ha fel.. (Även om jag sällan erkänner det..) Men är det inte samma kille?


Om man tittar på videon så ser man även en av dessa grabbarna. Som även dom fastnade på bild! :)


T-shirten som killarna har på sej var ju faktiskt exakt samma som den Mattiaz och hans mamma köpte på Ullared!
Ja, jag kollade noga på programmet.. ;)

Elina - gör mej en tjänst. Kolla på videon ovan. Sen jämför du med mina bilder. Är det inte samma grabbar så säg?

2 kommentarer:

Elina sa...

Samma grabbar helt klart =) o du, låten va faktiskt rätt bra..Jag gillar mattias..han är sådär härlig som andra människor inte vågar vara ;)

Unknown sa...

mattixstylingtheworld.blogg.se klart det är jag :D