lördag 21 november 2009

Mysfredag.

Som vanligt när jag är astrött och ledig vaknar jag klockan sju och kan inte somna om.. Fick bli ett par avsnitt av Vänner, vila man man ju göra för det!
Och det blir nog vila resten av dagen med känns det som. Har lite småont i magen, mensvärk.. Inte så farligt, än så länge.

Fick i alla fall en mysfredag igår!
Tåget var typ inställt, så jag var sen hem, fick ta en buss. Direkt hem till Jennie och Albin. Vem hittar jag utanför Jennies port? Min Johan! Han hade varit och kikat på en lägenhet. Så vi tjuvade med honom upp en stund. Emma kom också. :)
Sen lagade vi god mat, Mårten har ju lärt mej hur man gör hemmagjord beasås och jag är skitduktig, verkligen! :)
Sen slängde vi oss i soffan, jag, Emma och Jennie. Med en drink och Idol. <3

Inga kommentarer: