torsdag 26 november 2009

Mina Jimmy Choo!

Idag har jag fått smaka på lycka! :)
Hämtade ut mitt paket. Folk stirrar. Vad de inte vet är att det ligger två juveler i lådan. ;)
Kommer hem. Öppnar paketet. Där ligger en lila låda, och den glänser.. Öppnar lådan.
Vackert.. Mycket vackert!
Där ligger dom, som två små pärlor - 13 cm klack och nitar på! Jag kunde inte valt ett bättre par! Jag kommer att älska er i resten av mitt liv!
Jag kan nätt och jämt stå i dom, än mindre i dom. Men det gör ingenting. För de ska stå på min hylla, och bara vara så fina! :)

Nu ska jag fortsätta hångla med mina skor.
Vem fan sa att lycka inte kunde köpas för pengar?



Lovely. :)

3 kommentarer:

Elina sa...

Sååååå fina =) De måste ha en hedersplats i din kommande walk-in closet sen ;)

Lr hur, lycka KAN fett köpas för pengar..

Anne Sandberg sa...

Klart fan att ja visste du va tokig .... men inte så tokig !!!

Anonym sa...

They are fabulous!! Just like you, motherfucker! Puss ale