söndag 29 november 2009

Light-ADHD.

En halvtimme kvar, sen ska jag ta tåget och möta upp papi, Malin och Martin för en fet pizza! Det ska bli så jäkla gott, jag har inte ätit idag.. ;)

Googlade Aspbergers syndrom innan. Det har jag inte.
Sen googlade jag ADHD. Det är lite mer troligt, en light-version som sagt.
Gjorde ett test på aftonbladet (jag vet att man inte bör ta dom jätteseriöst) men resultatet ville ändå att jag skulle kontakta en läkare, pga "vuxen-ADHD". Det står att jag kan ha det, och att jag bör kolla det.
Men det tänker jag inte göra. För om det skulle vara så att jag har det så vill jag nog inte veta.
Jag har ju trott det hur länge som helst, utan att ha mått dåligt av det. Så skulle jag kolla upp det kanske det gör mer skada än nytta, om det nu skulle visa sej att jag har det?
Jag håller mej till att ha light-ADHD, som jag kallar det! Det är ju inte så direkt att jag lider. Min omgivning kanske gör det, men inte jag! ;)

Inga kommentarer: