lördag 21 november 2009

Julklappsidén mailad - check!

Nu har jag äntligen kommit fram till hur Fionas julklapp ska bli! :) Fick skicka ett SMS och be henne hjälpa till, men eftersom hon inte vet vad det handlar om fick jag till slut berätta för henne, jag fick avslöja julklappen. Hon ser såå fram emot detta, om det går att lösa som jag vill ha det - så det gjorde inget att hon fick veta. ;) Hennes val blir skitgulligt! Alexandras blir fin - Fionas blir charmig! ;) Eller hur man nu ska uttrycka det.

Så jag har äntligen mailat tjejen i fråga och meddelat henne mina funderingar. Hoppas hon förstår hur jag menar, jag är nog ingen lätt person alla gånger! ;)

Nu har mitt andra manliga besök (Martin) lämnat mej, och den tredje och sista (Tobias) kommer sen.
Det har blivit så mycket testosteron i mitt hem idag så jag får nog öppna fönstret, haha.. ;)
Martin och jag blev sådär "tillbaka-i-tiden-flummiga" så vi rotade fram gamla urkassa VHS-band med "huset fullt" som vi tokälskade när vi var små! Nu när vi inte är små märker vi verkligen vilket kasst program det egentligen var, men det är kul att titta tillbaka på sånt. :) Så vi har legat i varsin soffände ett bra tag, tittat på "huset fullt" samtidigt som vi har filosoferat fram och tillbaka med barnaminnen osv. Såna stunder älskar jag med Martin!

Huvudvärk har jag fått med. Är det inte det ena så är det det andra!
Ska ta en dusch och krypa tillbaka till soffan.
Fan, vilken go dag egentligen! Och så kommer Tobbe sen med, då blir den ju bättre än bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ey! Vad ska dom få i julklapp? Jag är ju nyfiken! :)
Ngt man kan bestämma själv, man kan välja ngt och vad-det-nu-än-är så kan det vara både fint och charmigt? Äh, viska det till mig på msn nästa gång du är inne - jag vill också veta! ;)