onsdag 18 november 2009

Glitterfitta?



Alexandra, jag fattade inte det där med Glitterfitta? :) Förklara!
Ska dammsuga undan lite här hemma, och sen slänga ihop morgondagens lunch. Sen ska jag sticka upp en sväng till Albin, ge honom julkalendern och gosa lite.
Imorgon är det resten-av-dagen-mys med Albin, förresten. Jennie ska jobba, så jag ska få äran att gosa in mej med honom resten av dagen!
Sånt ser jag fram emot, det är ju inte så ofta vi har ensamtid nu för tiden, Albin och jag. Men de gångerna vi har ensamtid är det hur mysigt som helst!
Så imorgon hoppas jag på skitväder. Såhär mitt emellan är det skitdrygt att hitta på saker utomhus, särskilt när det är kvällen.
Lättare och roligare att underhålla en treåring inomhus med bus, lek och gos!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glitterfitta är helt enkelt motsatsen, till den bittra fittan. Alltså o-bitter :) /Ale