torsdag 19 november 2009

Fan!

Jag tänkte ta med Tobias lillebror till club mingel i Karlshamn på lördag, med tanke på att Dead by april kommer dit.
Det är ändå gratis, så jag tyckte det kunde vara kul eftersom vi båda är tokiga i Dead by april. (Tobbe med för den delen, men han ska ju på personalfest.)
Simon var lätt på, och han tyckte med att det skulle vart jättekul!
Men nu, efter en mer noggrann titt så kommer de inte ens spela, de kommer enbart mingla med folket. Och då känner jag att vi lika gärna kan låta bli!
Vem bryr sej om mingel i ett sånt sammanhang? Vi ville ju höra dom spela, om det så bara skulle vara en låt eller två!
Dessutom var det imorgon, och jag vet inte om jag är så sugen på att åka tåget hem först och SEN iväg igen till Karlshamn, som för övrigt är Blekinges asshole. ;)
Man åker ju inte dit mer än nödvändigt, helst.. ;)

Simon - det kommer fler chanser!


1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

fel fel fel....Sölvesborg är blekinges asshole ;)