tisdag 20 oktober 2009

Skala banan..

Då har man skalat upp typ 150 potatisar! (Okej, det var ENTE 150, men många..) Fan, vad det är drygt egentligen, det där med att skala potatis.
Ska snart slänga ihop min kalla dillsås med, så att den är färdig med. Sen är det bara laxen kvar, men det får såklart vänta tills Alexandra är på ingång.
Ikväll blir det som sagt DH och ananas, som alla andra tisdagar när DH har dragit igång. :)

Tobias har (trots att han är sjuk) hjälpt mej att fixa det där med wow-kontot. Så att det inte händer som med Linas, att det låser sej. Det vill jag undvika, nu när jag kommit igång lite. ;) Så jag väntar bara på att Linas konto ska bli aktiverat igen, så att vi kan ses i den andra världen! ;) Löjligt? Ja, kanske. Kul? Ja, det tycker jag!

Nähä, raka benen var det också.
Fan, det lär ta tid idag, de har inte varit såhär håriga på läääänge! Tobbe sa det häromdagen, att han har nog aldrig sett dom så håriga. är de håriga! :)
Och jag trivs icke i håriga ben, så detta måste årgärdas. För allas trevnad. :)
.

Inga kommentarer: