onsdag 28 oktober 2009

Not so fabulous.

Okej, nu är jag nervös på riktigt.
Cilla skriver ett SMS som är till både mej och Johan. Där hon har "läst på" och där talar hon om att Johan kan skita i vaccinet om han vill, men att jag bör ta det.
Så skriver jag tillbaka att jag redan tagit det. Och så lägger jag även till "kommer jag dö?" *Peppar peppar*
Då svarar hon att hon inte tror det men att jag bör sova med ena ögat öppet.
WHAT IS UP WITH THAT SHIT? Så kan man ju inte säga, särskilt inte till en människa som redan är nojjig som fan!
Herregud.

Ja, och så kommer lilla fröken Louise, jävla unge.. ;) Hon skickar ett SMS direkt efter Cilla och skriver :
"Jag lovar att SMS:a dej så fort jag vaknar imorgon för att se om du lever. Men du, kan jag få dina kläder om du dör?"
Hahahahahahah! Den ungen.. :) Fan. Jag älskar dej, du vet det va? Ja, det gör du, hur skulle du inte kunna veta.. :) PUSS!



Och här är hon, skönheten. :) Kan inte annat än att säga att jag blir stolt över att hon är lite småkaxig, det gör hela henne ännu mer fabulous! ;)
Fucking fabulous..

1 kommentar:

Elina sa...

Detta hysteri över vaccinet (jag vet för jag känner likadant =) men faktiskt är det så att media förvränger o överdriver allt..De få (typ 2 av en miljon) som dött va ju helt multisjuka o skulle ju dött ändå..är inte ens säkert att det va pga vaccinet.. o sen en annan sak, det är jätte vanligt att man få små biverkningar av alla sorters vaccin, typ ont i armen lite feber osv osv. O för det sista, sverige skulle inte gå ut o vaccinera hela sin befolkning om inte viruset va helt ofarligt i jämförelse med vad influensan kan bli =) dessutom har vi vaccinerats förr vilket innebär att vi är vana (till skillnad från tjejen i usa som aldrig hade blivit vaccinerad förut, o en på miljonen reagerar så. dessutom var det vanligt influensa vaccin hon tog, inte svininfluensan..)

så säger carina, o hon jobbar på infektion (altså de som tar emot alla smittade), o hon vet alltid bäst =)

Sorry för den långa kommentaren =)