måndag 19 oktober 2009

Dags att nana kudden.

Nu har vi ätit mat, papi kom förbi och joinade sällskapet.
En kopp kaffe och lite Roast på Berns. Vi som skulle skippa det och nana tidigt ikväll. Whatever! :)

Har suttit och bläddrat i Elle, tillsammans med pappa och Alexandra. Vårt Jimmy Choo-race går snart av stapeln, och vi måste vara förberedda!
Jag vet exakt vad jag har riktat in mej på - och det är ett par snygga skor, gärna så höga som möjligt. De ska ändå inte bäras - de ska få en egen hylla. Där ska de stå, en livstid och bara glänsa. Och jag ska visa alla jag känner att jag äger ett par Jimmy Choo shoes. Om jag nu hinner få mej ett par, jag hoppas!
Då är det bara ett par Manolos kvar, sen har jag det alla flickor drömmer om. ;) En snygg man har jag med, givetvis!
One big happy family. ;)


Nahe, dags för systermys alldeles snart.


Oh, Alexandra - vad jag älskar dej! Du är min pärla, mitt ljus, min ögonsten! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du har en bra hemförsäkring :) Puss ale