måndag 28 september 2009

Snabbinlägg!

Har så jäkla ont i huvudet! Fick det i eftermiddags, och det har hängt kvar.. Känner mej dessutom lite tung i bihålorna, så kanske KANSKE är det min tur att bli förkyld nu. Alla andra har haft det i omgångar, men jag är som vanligt sist ut med att bli sjuk - när alla andra har frisknat. Kul.

Ale och jag kom i säng sent inatt. Eller nej, det gjorde vi inte egentligen, vi la oss i rättan tid, men kunde inte sova pga oväsendet i trapphuset..
Så vi slocknade väl vid ett, nånting.. Har dock varit oförskämt pigg idag för att ha sovit så lite!

De har satt upp mej på så knepiga tider denna veckan på jobbet med, jag är van (bekväm) vid att jobba åtta till halv fem. Idag började jag halv tio. Fråga mej inte varför.
Imorgon, torsdag och fredag - åtta till halv fem. Men onsdag = halv tolv till åtta?
Men, det är väl bara att bita i det sura äpplet och vara glad. Jag får ju sovmorgon, det är ju positivt! :)
På tal om äppel, jag har köpt äppelcidervinäger och kladdat i salladen här nu och det är så jäkla gott! :)

Back to matlagningen.

Inga kommentarer: